A kezdetektől...

Kezdésnek fontos az, hogy elmondjam, milyen játékról van is szó plusz szó esik a rendelkezésre álló játékmódokról és a szerződéskötési feladattípusokról.

MechWarrior 5: Zsoldosok egy futurisztikus lövöldözős játék, amelynek célja a küldetések befejezése az ellenséges mech-ek, tankok és repülőgépek elpusztításával. Ezt testreszabható Mech-eket próbáljuk véghezvinni, különböző fegyverekkel és felszerelések segítségével. Igaz ez néha sokkal összetettebb lesz.

A kampány
Fő és mellék missziókra épül, ahol zsoldosszerződéseket köthetsz a különböző frakciókkal, amivel emeled vagy csökkented a csapatod hírnevét a galaxisban lévő frakciókkal. 
A nem főtörténeti missziókat öt típusra osztották:

  • Assassination - Pusztíts el egy olyan ellenséges mech-et, amelyet más mechek és járművek védenek.
  • Defense - Védj meg a kijelölt pontot az ellenségtől egy bizonyos ideig.
  • Demolition - Pusztíts el a megadott célpontot.
  • Raid - Pusztítsd el a fő célokat majd menekülj el, miközben folyamatos támadás alatt vagy.
  • Warzone - Több hullámban érkező egységek elpusztítása.
Küldetések elkezdése:

Ne felejsd el minden küldetés elején amikor szerződést kötsz a rendelkezésre álló negotiation points-okat szétosztani. Ami minden küldetésnél eltérő de értéke még változhat a szerződést adó frakcióhoz fűződő viszonyod szerint. Mindig érdemes a max tonna limit közelében lenned mechekkel, mert az is befolyásolja milyen nehezen verekeded át magad a küldetésen.



A küldetések befejezésekor hírnévpontokat kapsz a szerződést adó frakcióktól, valamint  C-billt és felszerelés kimentést. A C-bill olyan pénznem, amely felhasználható fegyverek, alkatrészek és mech-ek vásárlására és eladására, pilóták toborzására és a naprendszerek közti utazásra. Plusz a számláid rendezésére ami 90 naponként esedékes ami tartalmazza a pilótáid fizetését is. 

A kimentett alkatrészeket mindig érdemes elhozni, mivel a többlet alkatrészeket eladhatod majd más dolgokra költheted az értük kapott C-billt. A kapott kimenthető alkatrészek száma növekszik, amikor javítod hírneved valamelyik frakcióval, ha arra költöd a kapott negotiation pontod hogy emeld a szintjét.

Néhány jó tanács:

- Mindig legyen lőszer az adott fegyverhez amit használsz vagy felszerelsz

- Nem árt ha van elég tartalék fegyver, lőszer és Heat Sink ha főleg azokból amiket használsz. Mert amikor egy küldetés után valamelyik megsemmisül tudod pótolni.
- Emellett minden mást adj el, mert a C-billből sosem elég :)

- Minden rendszerbe való érkezéskor nézd meg a Market menüt és vásárolj be ami szükséges ( föleg Heat sinkket)

- Már az elején bérelj pilótákat hogy minél több mech-el indulhass egy-egy küldetésre. Ott ahol egy kis mech van a rendszer felett ott biztosan tudsz mechet és pilótát is venni bérelni.

- Sohase állj meg és ne haladj szembe az ellenséggel (amikor csak lehet) mert könnyű célponttá válsz. A társaid is ilyenkor leginkább arra jók hogy elvonják rólad a tűzet, vagyis tartsd közel őket magadhoz. ( szar az MI-jük az biztos)

- A végtelen response a küldetések alatt nem mindig igaz. 5 típusa van a küldetéseknek mint írtam. A Defense missiokban adott hullámban jön ellenség aztán vége a küldetésnek. Az Assassination esetén keresd meg a célpontot majd lődd ki és pucolj a dobó hajóhoz.

A Demolition vagy Raid küldik ahol szintén nem állsz le hosszan harcolni hanem rámész a célpontok elpusztítására, majd kereket oldasz a dobó hajóval. Itt amúgy okkal van végtelen respawn, a Raidnek ez a lényege hogy menekülj miközben folyamatosan támadnak. A Demolitionnál meg az, hogy ne állj le bámészkodni, itt ha végeztél a céllal nem jön több hullám.

A Warzone már egy kissé nehezebb mivel itt folyamatosan jönnek. Ha pedig a kimenekítési pont nem arra van, amerre készülsz, akkor még egy-két hullámon át kell vágnod magad. Itt az a sajnálatos hogy a társaink ilyenkor sem képesek valami taktikai visszavonulásra, hiába szólsz nekik, hogy kövessenek, folyton visszafordulnak az ellenfél felé, amiért azok utólérik őket, és folyik tovább a harc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése